Zádlažbový panel ÚRTŘ 02 vnější 300
07 Čerčany
Obchodní značka | Rozměry (cm) | Třída betonu | Objem (m3) | Hmot. (kg) | ||
---|---|---|---|---|---|---|
L | B | H | ||||
AZX 391-19 | 300 | 85 | 15 | C 35/45-XF4 | 0,3624 | 888 |
Použití:
Železobetonová prefabrikovaná konstrukce ÚRTŘ 02 slouží k vytváření železničních přejezdů jednokolejných a vícekolejných tratí pro třídu dopravního zatížení: IV, V, VI s průměrnou denní intenzitou těžkých nákladních vozidel (TNV) menší jak 500 TNV podle ČSN 73 6114. Zádlažbové Panely vnitřní a vnější jsou dimenzovány na zatížení návrhovou nápravou 100 kN a jsou vyráběny v délkách 120, 180, 240 a 300 cm. Koncové panely železničního přejezdu jsou prodloužené o 100 mm (označení K), kdy koncový panel vnitřní je opatřen dvojicí závitových pouzder pro montáž náběhového klínu s fixací podélného posunu. Vnější panely jsou kladeny na závěrné zídky BR 12, v mezikolejovém prostoru též na úložné prahy BR 14. Zádlažbové panely ÚRTŘ 02 jsou vyráběny v poloze zabudování, pojížděná plocha panelů je upravena kartáčováním. Panely se kladou na dřevěné průběžné a mezilehlé dřevěné opěrky z tvrdého dřeva pro kolejový svršek, tvořený pražci PB2, SB 6, SB 8, nebo na ocelové a oceloplastové stavitelné opěrky pro kolejový svršek, tvořený pražci B 03 a B 91, kdy jejich použití je podmíněno dodržením osové vzdáleností příčných pražců 600 mm s přesností 10 mm/bm přejezdu. Příčná stabilizace vnitřního panelu je zajištěna vložením vnitřní bokovnice z recyklované pryže, která současně vytváří žlábek pro okolek, u stavitelné oceloplastové podložky funkce příčné stabilizace plní samotná podložka. Manipulace s panely je prováděna pomocí přepravních závitových úchytů, které jsou po montáži chráněny zašroubováním ocelových šroubů s hlavou s vnitřním šestihranem.