Zádlažbový panel ÚRTŘ 02 vnější 3002024-11-23T06:30:49+01:00
Zádlažbový panel ÚRTŘ 02 vnější 300
Kolejové dopravní stavby

Zádlažbový panel ÚRTŘ 02 vnější 300

07 Čerčany

Zádlažbový panel ÚRTŘ 02 vnější 300
Obchodní značkaRozměry (cm)Třída betonuObjem (m3)Hmot. (kg)
LBH
AZX 391-193008515C 35/45-XF40,3624888

Použití:

Železobetonová prefabrikovaná konstrukce ÚRTŘ 02 slouží k vytváření železničních přejezdů jednokolejných a vícekolejných tratí pro třídu dopravního zatížení: IV, V, VI s průměrnou denní intenzitou těžkých nákladních vozidel (TNV) menší jak 500 TNV podle ČSN 73 6114. Zádlažbové Panely vnitřní a vnější jsou dimenzovány na zatížení návrhovou nápravou 100 kN a jsou vyráběny v délkách 120, 180, 240 a 300 cm. Koncové panely železničního přejezdu jsou prodloužené o 100 mm (označení K), kdy koncový panel vnitřní je opatřen dvojicí závitových pouzder pro montáž náběhového klínu s fixací podélného posunu. Vnější panely jsou kladeny na závěrné zídky BR 12, v mezikolejovém prostoru též na úložné prahy BR 14. Zádlažbové panely ÚRTŘ 02 jsou vyráběny v poloze zabudování, pojížděná plocha panelů je upravena kartáčováním. Panely se kladou na dřevěné průběžné a mezilehlé dřevěné opěrky z tvrdého dřeva pro kolejový svršek, tvořený pražci PB2, SB 6, SB 8, nebo na ocelové a oceloplastové stavitelné opěrky pro kolejový svršek, tvořený pražci B 03 a B 91, kdy jejich použití je podmíněno dodržením osové vzdáleností příčných pražců 600 mm s přesností 10 mm/bm přejezdu. Příčná stabilizace vnitřního panelu je zajištěna vložením vnitřní bokovnice z recyklované pryže, která současně vytváří žlábek pro okolek, u stavitelné oceloplastové podložky funkce příčné stabilizace plní samotná podložka. Manipulace s panely je prováděna pomocí přepravních závitových úchytů, které jsou po montáži chráněny zašroubováním ocelových šroubů s hlavou s vnitřním šestihranem.