Nástupištní dlažební deska
31 Doloplazy
Obchodní značka | Rozměry (cm) | Třída betonu | Objem (m3) | Hmot. (kg) | ||
---|---|---|---|---|---|---|
L | B | H | ||||
HBB 113-19 | 99,7 | 99,7 | 8 | C 30/37-XF4 | 0,07925 | 186 |
Použití:
Je určena pro vrchní stavbu nástupišť v železničních zastávkách a stanicích, především v kombinaci s nástupištní hranou H130, dlažební desky musí být ukládány celoplošně na řádně zhutněnou spodní stavbu do jemné štěrkodrtě. Integrovaná vodící linie s funkcí varovného pásu (VLsVP) je zvláštní forma umělé vodící linie, která odděluje bezpečnostní pás od ostatní plochy nástupiště. Zjednodušuje, zpřesňuje a zrychluje výstavbu nástupišť.
Velkoplošné dlažební desky lze s výhodou použít jak pro mimoúrovňová nebo ostrovní nástupiště výšky 550 mm, tak pro úrovňová nástupiště menších výšek. Manipulace s deskou se provádí závitovým závěsem upevněným v těžišti desky. Po osazení desky je závitové pouzdro zaslepeno šroubem s válcovou hlavou.