Pražec pro metro M-04U
31 Doloplazy
Technické podmínky dodací
Prohlášení o shodě
Obchodní značka | Rozměry (cm) | Třída betonu | Objem (m3) | Hmot. (kg) | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
L | B | H | H_1 | B_1 | ||||
APP 96-19 | 250 | 23 | 14 | 11,4 | 22 | C 40/50-XF1 | 0,072 | 190 |
Použití:
Pražce jsou určeny pro výměnu dřevěných pražců v betonovém loži na tratích jízdní dráhy METRA. Jsou osazeny do vzniklých betonových kapes a zainjektovány speciální tlumící hmotou.
Použití pražců pro jiné účely je nutno předem projednat s výrobcem pražců.
Pražec M 04U:
Jedná se o pražec dlouhý 2500 mm. Ukládá se do kapes vzniklých odstraněním porušených dřevěných pražců.
V pražci jsou vytvořeny čtyři průběžné kónické otvory 50 mm pro usazení a zalití kotevních šroubů zpružněného dvoupatrového upevnění firmy VOSSLOH pro typ kolejnice 49 E1 (S49) (není součástí pražců). Na ložné ploše pražce jsou otvory utěsněny zátkami proti úniku kotvící zálivky do prostoru pod pražec. Pražec je opatřen injektážními trubkami 25/2.5 mm pro dodatečné zainjektování do betonových kapes.
V pražci jsou dále oboustranně usazeny držáky pro MATRA PA 135 a L ZA z PE. Držáky slouží pro uchycení sdělovacích kabelů na trase metra A i C. Na jedné straně jsou v pražci osazeny tři pražcové hmoždinky z PA pro uchycení držáku přívodní kolejnice pomocí vrtulí R1- č.v. 592112719096. Hmoždinky se opatřují zátkami pro zabránění vniku injektážní hmoty.
Pražec M 05U:
Jedná se o pražec dlouhý 845 mm.Ukládá se do kapes vzniklých odstraněním porušených dřevěných pražců. V pražci jsou vytvořeny dva průběžné kónické otvory 50 mm pro usazení a zalití kotevních šroubů zpružněného dvoupatrového upevnění firmy VOSSLOH pro typ kolejnice 49 E1 (S49) (není součástí pražců). Na ložné ploše pražce jsou otvory utěsněny zátkami proti úniku kotvící zálivky do prostoru pod pražec.
Pražec je opatřen injektážními trubkami 25/2.5 mm pro dodatečné zainjektování do betonových kapes.V pražci jsou dále oboustranně usazeny držáky pro MATRA PA 135 a L ZA. Držáky slouží pro uchycení sdělovacích kabelů na trase metra A i C. Na jedné straně jsou v pražci osazeny tři pražcové hmoždinky pro uchycení držáku přívodní kolejnice pomocí vrtulí R1- č.v. 592112719098. Hmoždinky se opatřují zátkami pro zabránění vniku injektážní hmoty. Pro montáž kolejnicového pásu v jednom příčném řezu je třeba 2 ks těchto pražců.